Het papieren boek The Shape of Evidence – Contemporary Art and the Document en het e-boek De volmaakte beschouwer – De ervaring van het kunstwerk en receptie-esthetica, die als serie werden ingezonden zorgen voor een moeilijk wikken en wegen bij de studentenjury. De overtuiging was er niet meteen voor het e-boek, omwille van het ontwerp en de conceptuele link met het papieren boek, al waren we ons tegelijk ook zeer bewust van de beperkte mogelijkheden op vlak van ontwerp die een e-boek biedt. Het was dan ook moeilijk de serie als geheel te beoordelen. De typografie was in beide boeken met grote zorg gedaan, en het viel ons op dat het gebruik van de grotere lettergrootte de leesbaarheid en ook het ontwerp van zowel de papieren als de digitale variant heel erg ten goede kwam. Het formaat en de zetspiegel van het papieren boek werd als zeer positief ervaren bij een academische reader, het boek lag ook zeer goed in de hand en opende zich gemakkelijk, enkel het geel-groene kleurgebruik op de cover was voor ons niet helemaal duidelijk. Opmerkelijk was wel de grote aantal typografische weeskinderen in The Shape of Evidence.
Het papieren boek The Shape of Evidence – Contemporary Art and the Document en het e-boek De volmaakte beschouwer – De ervaring van het kunstwerk en receptie-esthetica, die als serie werden ingezonden zorgen voor een moeilijk wikken en wegen bij de studentenjury. De overtuiging was er niet meteen voor het e-boek, omwille van het ontwerp en de conceptuele link met het papieren boek, al waren we ons tegelijk ook zeer bewust van de beperkte mogelijkheden op vlak van ontwerp die een e-boek biedt. Het was dan ook moeilijk de serie als geheel te beoordelen. De typografie was in beide boeken met grote zorg gedaan, en het viel ons op dat het gebruik van de grotere lettergrootte de leesbaarheid en ook het ontwerp van zowel de papieren als de digitale variant heel erg ten goede kwam. Het formaat en de zetspiegel van het papieren boek werd als zeer positief ervaren bij een academische reader, het boek lag ook zeer goed in de hand en opende zich gemakkelijk, enkel het geel-groene kleurgebruik op de cover was voor ons niet helemaal duidelijk. Opmerkelijk was wel de grote aantal typografische weeskinderen in The Shape of Evidence.